Tibelly® zonweringdoek - Venttri
skip to Main Content
Maatwerk presentatieproducten voor bedrijven en organisaties

Succesvolle lancering collectie.

Tibelly® zonweringdoek

waaier met stofstalen

De vraag

Hylas is gespecialiseerd in het confectioneren van textieldoek voor de zonweringbranche en levert zowel de zakelijke als de particuliere markt. Door bedrijfsmatige veranderingen had Hylas voor het eerst in haar bestaan zelf de volledige verantwoordelijkheid voor de productie van de stalencollectie van het huismerk Tibelly®.

De uitvoering

Venttri produceerde voor Hylas grote en kleinere stalenboeken. Hierbij kwamen nog eens hangsets met acryldoek in 76 kleuren en hangsets met screendoek in 48 kleuren. Dat leverde een totaal op van duizenden hangsets en stalenboeken.

De grote stalenboeken zijn gemaakt uit extra dik grijsboard omplakt met drukwerk. Het ontwerp van het drukwerk leverde Hylas aan, het drukwerk zelf verzorgde Venttri. Waar voor de hangsets Hylas zelf het gesneden doek aanleverde, nam Venttri het snijden van het doek voor de stalenboeken op zich. De rollen met doek werden aangeleverd bij Maxxisample in Tsjechië, het zusterbedrijf van Venttri gespecialiseerd in de verwerking van grote hoeveelheden stofstalen. Venttri adviseerde ook over een goede distributie van de sets naar de dealers en nam zelfs een deel daarvan voor haar rekening.

Ervaring van de klant

Iedereen die wel eens betrokken is geweest bij het samenstellen van een stalenproductie weet dat dat een opdracht is waarbij veel precisie komt kijken en dat een kleine fout grote gevolgen kan hebben. ‘’Daarom wilde ik absoluut op zoek naar een betrouwbare partner”, aldus Pieter Willemsen, directeur van Hylas. “Onze keuze viel op Venttri vanwege het fijne contact dat we hadden en het goede advies dat we kregen. De personen waar we contact mee hadden waren heel betrokken, dat gaf vertrouwen”, aldus Willemsen. Hij kan niet anders zeggen dan dat Venttri hem volledig heeft ontzorgd bij de totstandkoming van de stalencollectie voor Tibelly: “Venttri had ons niet beter kunnen helpen dan dat ze gedaan hebben.

Back To Top